Nedělní závod rozhodly žluté vlajky

Michal Matějovský s vozem SEAT León v nedělním závodě
- 18. 5. 2008, Valencia, Španělsko -

Druhý závod úvodního podniku SEAT Leon Eurocup se jel na 15 kol a za suchého počasí. V úvodním kole se jezdci ve velkém chumlu pustili do tvrdého boje, který zapříčinil hromadnou kolizi, ale té se Michal Matějovský se štěstím vyhnul. V tu dobu se pohyboval okolo 10. pozice. Po havárii propadl na 17. příčku, ale pokračoval v závodě. Stíhací jízdou se postupně posunul až na 12. místo. To si udržel a závod dokončil.

"Po startu jsme měli velké problémy s provozem na trati. V třetí zatáčce se to přede mnou začalo srážet. Rychle jsem zareagoval a podařilo se mi proplést mezi létajícími vozy a plechy. Po vyjetí Safety Car panoval na trati velký zmatek, s několika jezdci jsme si vyměnili místo a pokračovali v závodě. To zapříčinilo i události po skončení závodu," popisoval průběh závodu český závodník. Po skončení prvního pohárového víkendu totiž přišla nečekaná rána ze strany komisařů. Postupně si pozvali na kobereček k řediteli osm jezdců a soutěžících. Chaos za Safety Car vyvolal dodatečnou penalizaci 6 závodníků. Mezi nimi byl i český jezdec. "Byla to chyba. Míhali jsme se kolem sebe a snažili se ustálit za Safety Car. Situace byla velmi nepřehledná. Je to ale poučení do budoucna. Nyní se budu pečlivě připravovat na následující podnik ve Franci," dodal Matějovský.

Michal se připravuje na nedělní závod Parc Fermé po nedělním závodě Nědělní závod se jel na suché trati Michal krátce po předjetí ruského jezdce Antona Markina Michal Matějovský na okruhu ve Valencii Michal Matějovský na okruhu ve Valencii Michal Matějovský na okruhu ve Valencii Michal Matějovský na okruhu ve Valencii Jedna ze vstupních bran na okruh Michal spolu s Tomem Dufkem u týmového zázemí ve Valencii Pohled do paddocku ve Valencii Pohled od prostoru startu a cíle (start prvního závodu FIA WTCC)

TV program

Partneři

Příští závody

Media foto

Mapa webu