Úspěšná čínská mise
Čeští piloti zakončili v pondělí 5. 10. 2015 úspěšně svoji čínskou misi dvěma závody v Pekingu na okruhu Goldenport Park. Martin Kolomý získal celkové prvenství a Miroslav Forman potvrdil svá dvě třetí místa z předchozích závodů a skončil třetí i v závěrečném hodnocení. Michal Matějovský úspěšně absolvoval svůj první dvojzávod v čínském China Truck Racing Championship, dokázal se v premiéře prosadit a ve dvou dvanáctikolových závodech se testovací pilot týmu Buggyra radoval ze zisku čtvrtého a pátého místa.
První pondělní závod velice dobře rozjel Miroslav Forman. Podařilo se mu odstartovat těsně za třetím truckem a ten pak ve čtvrtém kole na konci cílové roviny předjel. Následně si dokázal vytvořit dostatečný odstup a kontrolovat třetí pozici. Na čele pak bojoval Martin Kolomý se svým stájovým kolegou. Boj to byl nelítostný a pro čínského pilota nedopadl dobře. Při jejich vzájemném kontaktu se neudržel na trati a skončil ve svodidlech…. To znamenalo, že na podiu obsadili první dva stupně čeští závodníci Martin Kolomý a Miroslav Forman. Třetí byl čínský jezdec z týmu, kde jel i Michal Matějovský. Ten obsadil čtvrté místo a poslední český zástupce Jarda Valtr závod bohužel pro technickou závadu nedokončil.
Úspěch českých pilotů v tomto závodě byl o to důležitější, že vítězství znamenalo pro Martina Kolomého šanci na první místo v celém čínském šampionátu a pro Mirka Formana pak příležitost skončit celkově třetí!!!!! Druhá rozjížďka pak již jenom potvrdila naděje českých pilotů. Opět dvojí místo na stupních vítězů znamenalo pro Martina Kolomého zisk titulu a pro Miroslava Formana třetí příčku v čínském truck šampionátu. Navíc týmy, ve kterých startovali Martin i Mirek, si rozdělily dvě první místa v soutěži družstev!
"Jsem rád, že se podařilo získat konečné třetí místo. Vždyť do Číny jsem před nedávnem odlétal na první závod jako náhrada za zraněného Davida Vršeckého a díky podpoře společnosti Buggyra jsem dostal šanci se účastnit kompletního seriálu. Dokonce jsem po závěrečném závodě dostal od majitele čínského týmu, za který jsem jezdil, nabídku na příští rok. Jsem ale realista, takže to asi už bude za rok na mladších pilotech. Děkuji jak týmu Buggyra Racing, tak i společnosti ČESKOSLOVENSKÝ MOTORSPORT za velice příjemné oživení v závěru mé závodní kariéry," popsal své pocity ze závěrečných závodů čínského šampionátu Miroslav Forman.
Spokojený mohl být ze své účasti v čínském šampionátu i Michal Matějovský, který v Pekingu pro poslední dva závody sezóny nahradil Adama Lacka: "Byla to hodně zajímavá zkušenost. Bylo patrné, že na autě čínský tým neustále pracoval a vůz v závěru podniku disponoval výkonem kolem pěti set koní. Truck racing je ale velice tvrdý a hodně kontaktní sport. To jsem poznal na vlastní kůži ve druhém závodě, kdy jsem si užil hodně tvrdý souboj s jedním z domácích jezdců. Já i auto jsme to vydrželi a tak jsem spokojený. Navíc v celkovém hodnocení týmů se nám s mým čínským týmovým kolegou podařilo obsadit třetí místo!"